Activitats Dirigides

Informació

L'oferta d'activitats dirigides per a adults és molt àmplia i diversificada. Trobaràs una oferta d'activitats dirigides menusals que t’ajudaran a possar-te en forma mentre et diverteixes i desconectes del dia a dia amb l’ajuda dels nostres tècnics.
Al Club podreu escollir d'entre un gran ventall de possibilitats com, ioga, country, excursionisme i moltes més. Vina, prova-les i gaudeix-les!

horaris de les activitats dirigides, descarregant el PDF.

Inscripcions:

Què cal fer per inscriure's a una activitat dirigida?
Les inscripcions s'han de formalitzar a la secretaria de la secció de tennis. L'horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de +++a ++++ hores.

Com es fan els pagaments?

1. La primera contractació es fa directament a les oficines del tennis, on s’ha de pagar el primer mes per avançat.
2. Els rebuts posteriors són mensuals; es cobren el primer dia de cada mes mitjançant rebut bancari.
3. Si el cursetista vol donar-se de baixa ha de comunicar-ho a les oficines del Club abans del dia 25 del mes anterior.

Informació a tenir en compte:

1. Les activitats es duen a terme sempre que hi hagi un mínim d’inscrits. Totes les activitats tenen una limitació de places en funció de la capacitat de l’espai on es fan.
2. Els cursetistes han de complir la normativa de la instal•lació.
3. Com que es fan en horaris concrets, la puntualitat és un element primordial per al bon funcionament i aprofitament de les classes.
4. Cal anar al vestidor 15 minuts abans de l'inici de l'activitat.
5. Per inscriure's no cal ser soci practicant del Club.
6. Els socis practicans tindran un descompte del 10%, per a la primera activitat que s’inscriguin i un 15% per a la segona i, considerant sempre activitats coincidents dintre del mateix període mensual.
En el cas dels abonats de la SAD la reducció serà del 5% i 10% respectivament. En cas que s’efectuï la inscripció a dos cursos, de manera conjunta, el descompte del 10% s’aplicarà sobre el preu d’inscripció més baix.

Per a qualsevol altre dubte sobre el funcionament de les activitats, pots enviar un correu a tennis@gimnasticdetarragona.cat