Atletisme

COMENĮEM L'ANY 201804-01-2018

Començem l'any amb tot un seguit de competicions, Ja s'ha iniciat la competició de Pista coberta i es continua amb l'activitat dels Crosos comarcals.

El dia 20 de gener El C.A. Torredembarra realitza una jornada atlètica pels atletes de la categoria Aleví a la pista de Torredembarra. REGLAMENT

El dia 14 Cros del Mare Nostrum, El dia 21 Cros La Salle de Tarragona

El dia 28 Cros de La Canonja

També hi ha control a l'aire lliure per les categories sub-10 (benjamins), sub-12 (Alevins) i sub-14 (INFANTILS).  REGLAMENT

Respecte a Pista coberta: El dia 13 Control pels atletes sub-16 a Sabadell  RESULTATS .El dia 14 de gener Campionat de Catalunya de clubs sub-20 i Control Absolutl.

El dia 20 Control pels atletes sub-18-20....., Espanya de clubs sub20,..... Catalunya de clubs sub-16...... El dia 19 i el dia 21 Control Absolut

El dia 27 Control pels atletes sub-16, El dia 28 Campionat de Catalunya relleus s-18

Controls per a Benjamins, alevins, infantils a pista coberta (Trofeu Sabadell de promoció). REGLAMENT

Recordeu que les inscripció les realitza el Club, no es poden fer individualment, i ha de ser el Monitor o entrenador el que us dirà les jornades en les que participareu. De la mateixa manera els atletes de l'AAC hauran d'informar a la secretaría del Club (AAC) per a la seva inscripció en els controls, i sempre seguint la normativa que hi ha als reglament. Una vegada superada la data de la inscripció no es poden fer inscripcions.

FULL INSCRIPCIĶ
REGLAMENT CROS LA CANONJA

ACTIVITATS MES DE DESEMBRE25-11-2017

El darrera cap de setmana de novembre els atletes han participat en proves Socials de l'AAC a l'aire lliure a la pista de Serrahima Barcelona. Molt bona participació i excel·lents marques de tots els nostres atletes de promoció.

El diumenge dia 26 es participarà en el Cros de Vila-seca.

El primer cap de setmana de desembre es participa en el Cros de Sant Pau  i a partir del dia 9 de desembre començen les participacions en les proves de Pista Coberta a Sabadell, pels atletes Sub-16, 18 i 20

Així dons tenim el dia 9 i el dia 16 de desembre, pel matí pels sub-16 i per la tarda pels sub-18-20.

Els dies 10 i 17 proves a Sabadell pels matins Trofeu Sabadell de Promoció i per la tarda Control per a categories absolutes.

Els horartis els podeu veure a la pweb de la Federació Catalana.HORARIS - REGLAMENTS

RECORDEM QUE LES INSCRIPCIONS S'HAN DE FER DES DE LA SECRETARIA DE LA SECCIÓ D'ATLETISME DEL NÀSTIC.NO ES PODEN FER PER LLIURE, NI PRESENTANT-SE AL LLOC DE LA COMPETICIÓ. Serà el Monitor o Entrenador el que us dirà i confirmarà la participació en les proves que determini la direcció tècnica del Club.

ATLETISME EN PISTA A SERRAHIMA-BARCELONA21-11-2017

El proper cap de setmana els atletes participaran en dues jornades atlètiques:

EL DISSABTE a les pistes de Serrahima en un encontre d'atletisme en pista pels atletes de promoció. Serà a les pistes de Serrahima-Barcelona (Carrer polvorí, 3)

Aquest encontre es una jornada social amb els atletes que estàn associats amb l'AAC: Els nostres atletes participaran en diverses proves atl`tiques, marxa, velocitat, salts i llançaments.

La Seccó possa a la seva disposició un autocar pels atletes participants.   REGLAMENT..

El diumenge dia 26 els atletes podràn participar en el Cros de Vila-seca, que es disputa al Parc de la Torre d'en Dolça.  REGLAMENT..

SETMANA DEL 18-19 DE NOVEMBRE14-11-2017

Bons resultats en el Cros dels Angels. Podeu veure els resultats oficials i algunes fotos de la jornada a PWEB CONSELL ESPORTIU

El Cap de Setmana del 18-19 tenim previst la participació en el Cros del Roquissar d'Altafulla.

REGLAMENT - HORARI.

S'han fet oficials els llistats de Clubs Associats per part de la RFEA.

El Nàstic es un club associat amb l'AGRUPACIÓ ATLÈTICA DE CATALUNYA, juntament amb:

AA Palamos.           CA Nou Barris        CA Terres de l´Ebre       FACVAC Valls       GA Lluïsos Mataro

Martorell AC           Pratenc AA              UA Barberá                     UA Montsià           UGE Badalona

CAP DE SETMANA 11/12 DE NOVEMBRE.10-11-2017

INFORMACIÓ:

EL DIA 12 DE NOVEMBRE PARTICIPACIÓ EN EL CROS DELS ANGELS-LA GRANJA (Recordeu de portar imperdibles.)

REGLAMENT I HORARI

EL DIA 11 DE NOVEMBRE A LES PISTES DE CAMPCLAR, PRIMERA REUNIÓ TÈCNICA PER A ATLETES CADETS-JUVENILS PER A PREPARACIÓ EQUIPS DE RELLEUS AMB ELS RESPONSABLES DE RELLEUS DEL NÀSTIC.

Els convocats seràn informats personalment

La propera setmana, el diumenge dia 19 de novembre, participació al Cros del Roquissar - Altafulla.

Els reglaments del Crosos es poden veure a la pweb del Consell Esportiu del Tarragonés.

Les inscripcions es realitzen des del Club Gimnàstic, per tant s'ha d'informar als entrenadors que es participarà en el Cros.