Futbol Sala

CAMPUS D'ESTIU 201709-05-2017

CAMPUS D'ESTIU DE TECNIFICACIÓ - FUTBOL SALA

La secció de futbol sala del Club Gimnàstic de Tarragona gaudirà de la seva 14a edició del seu Campus d'Estiu. Enguany se celebrarà entre el 3 i el 9 de juliol a les instal·lacions del Nàstic.

Els participants podran gaudir del futbol sala tot aprenent i millorant les seves qualitats a la pista amb monitors titulats per la FCF. A més també tindrem altres activitats com jocs a la platja, futbol 7 i 3x3, piscina, xerrades sobre vida saludable, anglès...

L'horari serà de 9 a 17h de dilluns a divendres, dissabte i diumenge de 9 a 12:30h i diumenge a partir de les 12:30 se celebrarà la cloenda del Campus amb un dinar en comú de les famílies i nens que han participat.

El preu per la setmana és de 130€. Inclou el servei de menjador de dilluns a divendres i la samarreta del Campus. A més també tenim servei d'acollida de 8 a 9h del matí pels pares que treballin. El preu és de 3€/dia o 12€/setmana.

Full d'inscripció

L’infantil ‘A’, campió de la Copa Tarragona13-03-2017

L’equip grana va guanyar el campionat tarragoní després d’imposar-se per 3 a 2 a l’Alforja, en la fase final disputada aquest passat cap de setmana a Vila-Rodona.

La secció del Club Gimnàstic encarava amb opcions d’aconseguir el títol en les categories infantil i cadet. Finalment, després d’imposar-se a la tanda de penals en les semifinals davant el Laguna Cambrils, els infantils van ser l’únic equip de la secció que va aconseguir arribar a la final i sumar el primer títol de l’any. En la final, tot i la igualtat del partit, els de Pau López van aconseguir la victòria amb un ajustat 3 a 2 davant l’Alforja.

Els jugadors Iker, Pol i Jordi sumen la seva segona Copa Tarragona consecutiva. Després d’aconseguir-la l’any passat amb l’aleví, aquest any revaliden títol i ja preparen la següent ronda de la Copa Catalunya que els enfrontarà al CCR Gavà/Jardins Nets ‘A’.

ASSEMBLEA GENERAL SOCIS28-11-2016

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA ORDINÀRIA DE SOCIS

Es convoca als socis de l’entitat a l’Assemblea general que es celebrarà el dia 14 de desembre de 2016 a les 19:30h. en primera convocatòria i a les 20:00h. en segona al Saló d’Actes de la Cambra de Comerç de Tarragona, c/ Pau Casals nº 17 de Tarragona i que es desenvoluparà amb el següent

2.    Lectura memòries esportives de les seccions del Club de la temporada 2015-2016 a càrrec dels delegats de les Seccions.

3.    Lectura i aprovació, si s’escau, del balanç de l’exercici 2015-2016.

4.    Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost del Club per a l’exercici 2016-2017.

5.    Modificació dels Estatuts Socials.

6.    Situació patrimonial PMU 34. Apoderaments especials.

CAMPUS ESTIU 201631-07-2016

CAMPUS ESTIU FUTBOL SALA

Ja està oberta la inscripció al Campus d'Estiu de Futbol Sala 2016.

Inscripcions i més informació al 977.215.103 o a pavello@gimnasticdetarragona.cat.

Places limitades

Full d'inscripció

ASSEMBLEA GENERAL SOCIS03-12-2015

CONVOCATORIA D’ASSEMBLEA ORDINARIA DE SOCIS

Es convoca als socis de l’entitat a l’assemblea general que es celebrarà el dia 3 de desembre de 2015 a les 19:30h. en primera convocatòria i a les 20:00h. en segona al Saló d’Actes de la Cambra de Comerç de Tarragona, c/ Pau Casals nº 17 de Tarragona i que es desenvoluparà amb el següent

2.    Lectura memòries esportives de les seccions del Club de la temporada 2014-2015 a càrrec dels delegats de les Seccions.

3.    Lectura i aprovació, si s’escau, del balanç de l’exercici 2014-2015.

4.    Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost del Club per a l’exercici 2015-2016.

5.    Informe del president.

6.    Nomenament de Cèsar Pelícano com a nou Tresorer de Club.

7.    Projecte de les obres de les instal·lacions del tennis.