Futbol Sala

ASSEMBLEA GENERAL SOCIS15-11-2018

CONVOCATORIA D’ASSEMBLEA
ORDINARIA DE SOCIS

Es convoca als socis de l’entitat a l’Assemblea general
que es celebrarà el dia 26 de novembre de 2018 a les
19:30h. en primera convocatòria i a les 20:00h. en
segona al Saló d’Actes de la Cambra de Comerç de
Tarragona, c/ Pau Casals nº 17 de Tarragona i que es
desenvoluparà amb el següent
1. Lectura i aprovació, si s'escau de l'acta de
l’assemblea anterior.
2. Lectura memòries esportives de les seccions de la
temporada 2017-2018 a càrrec dels delegats de les
Seccions.
3. Lectura i aprovació, si s’escau, del balanç de l’exercici
2017-2018.
4. Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost per a
l’exercici 2018-2019.
5. Refosa dels Estatuts Socials.
6. Sol•licitud de declaració d’utilitat publica.
7. Nomenament de la Junta Directiva
8. Torn obert de paraules.

15è. CAMPUS D'ESTIU FUTBOL SALA15-07-2018

Ja estan obertes les inscripcions al Campus d'Estiu 2018 de Futbol Sala.

Places límitades.

Inscripcions i més informació a les oficines del Pavelló, tel. 977.215.103, o al mail pavello@gimnasticdetarragona.cat .

Imprès alta i informació Campus

ASSEMBLEA ORDINÀRIA- EXTRAORDINÀRIA DE SOCIS08-11-2017

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA ORDINARIA - EXTRAORDINÀRIA DE SOCIS

Es convoca als socis de l’entitat a l’Assemblea general que es celebrarà el dia 28 de novembre de 2017 a les 19:30h. en primera convocatòria i a les 20:00h. en segona, al Saló d’Actes de la Cambra de Comerç de Tarragona, c/ Pau Casals nº 17 de Tarragona i que es desenvoluparà amb el següent

2.    Lectura memòries esportives de les seccions de la temporada 2016-2017 a càrrec dels delegats de les Seccions.

3.    Lectura i aprovació, si s’escau, del balanç de l’exercici 2016-2017.

4.    Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost per a l’exercici 2017-2018.

5.    Aprovació, si s’escau, del nomenament de nous membres de la Junta Directiva i distribució de càrrecs.

Imprès alta i informació Campus

CAMPUS D'ESTIU 201709-05-2017

CAMPUS D'ESTIU DE TECNIFICACIÓ - FUTBOL SALA

La secció de futbol sala del Club Gimnàstic de Tarragona gaudirà de la seva 14a edició del seu Campus d'Estiu. Enguany se celebrarà entre el 3 i el 9 de juliol a les instal·lacions del Nàstic.

Els participants podran gaudir del futbol sala tot aprenent i millorant les seves qualitats a la pista amb monitors titulats per la FCF. A més també tindrem altres activitats com jocs a la platja, futbol 7 i 3x3, piscina, xerrades sobre vida saludable, anglès...

L'horari serà de 9 a 17h de dilluns a divendres, dissabte i diumenge de 9 a 12:30h i diumenge a partir de les 12:30 se celebrarà la cloenda del Campus amb un dinar en comú de les famílies i nens que han participat.

El preu per la setmana és de 130€. Inclou el servei de menjador de dilluns a divendres i la samarreta del Campus. A més també tenim servei d'acollida de 8 a 9h del matí pels pares que treballin. El preu és de 3€/dia o 12€/setmana.

Full d'inscripció

L’infantil ‘A’, campió de la Copa Tarragona13-03-2017

L’equip grana va guanyar el campionat tarragoní després d’imposar-se per 3 a 2 a l’Alforja, en la fase final disputada aquest passat cap de setmana a Vila-Rodona.

La secció del Club Gimnàstic encarava amb opcions d’aconseguir el títol en les categories infantil i cadet. Finalment, després d’imposar-se a la tanda de penals en les semifinals davant el Laguna Cambrils, els infantils van ser l’únic equip de la secció que va aconseguir arribar a la final i sumar el primer títol de l’any. En la final, tot i la igualtat del partit, els de Pau López van aconseguir la victòria amb un ajustat 3 a 2 davant l’Alforja.

Els jugadors Iker, Pol i Jordi sumen la seva segona Copa Tarragona consecutiva. Després d’aconseguir-la l’any passat amb l’aleví, aquest any revaliden títol i ja preparen la següent ronda de la Copa Catalunya que els enfrontarà al CCR Gavà/Jardins Nets ‘A’.