Gimnàstica Rítmica

ASSEMBLEA ORDINÀRIA- EXTRAORDINÀRIA DE SOCIS08-11-2017

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA ORDINARIA - EXTRAORDINÀRIA DE SOCIS

Es convoca als socis de l’entitat a l’Assemblea general que es celebrarà el dia 28 de novembre de 2017 a les 19:30h. en primera convocatòria i a les 20:00h. en segona, al Saló d’Actes de la Cambra de Comerç de Tarragona, c/ Pau Casals nº 17 de Tarragona i que es desenvoluparà amb el següent

2.    Lectura memòries esportives de les seccions de la temporada 2016-2017 a càrrec dels delegats de les Seccions.

3.    Lectura i aprovació, si s’escau, del balanç de l’exercici 2016-2017.

4.    Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost per a l’exercici 2017-2018.

5.    Aprovació, si s’escau, del nomenament de nous membres de la Junta Directiva i distribució de càrrecs.

CAMPUS ESTIU 2017 GIMNÀSTICA RÍTMICA01-08-2017

Ja estan obertes les inscripcions al Campus d'Estiu 2017 de Patinatge.

Places límitades.

Inscripcions i més informació a les oficines del Pavelló, tel. 977.215.103, o al mail pavello@gimnasticdetarragona.cat .

Full d'inscripció

El Cadet Base es proclama campió de la Copa Catalana de Conjunts04-12-2016

El Conjunt Cadet Base del Nàstic s’ha proclamat campió de la Copa Catalana de Conjunts de Gimnàstica Rítmica en la final que es va disputar dissabte a Manresa.

El Conjunt, format per Alejandra Pinilla, Laura Morell, Jéssica Navarro, Mia Albacar, Sara Castander i Sheila Sánchez, i entrenat per Vito Grau, ha competit amb 3 pilotes i 2 cintes i s’ha imposat a l’Ametlla de Mar, que ha estat segon, i al Montigalà Badalona, que ha estat tercer.

Amb aquesta competició, el Conjunt Cadet Base tanca una temporada de conjunts amb excel·lents resultats; on, després del Campionat de Catalunya aconseguit, ara ha guanyat la final de Copa Catalana i també va tenir una bona participació al Campionat d’Espanya Base de Valladolid.

També en la final de Copa Catalana, la secció ha tingut molts bons resultats amb la resta de conjunts grana participants. Concretament, en el nivell V/VI, s’han proclamat campions tant el Conjunt Benjamí, amb mans lliures, com el Conjunt Júnior amb 3 cordes i 2 pilotes. I en nivell IV, el Conjunt Infantil, amb mans lliures, va quedar classificat en tercera posició.

ASSEMBLEA GENERAL SOCIS28-11-2016

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA ORDINÀRIA DE SOCIS

Es convoca als socis de l’entitat a l’Assemblea general que es celebrarà el dia 14 de desembre de 2016 a les 19:30h. en primera convocatòria i a les 20:00h. en segona al Saló d’Actes de la Cambra de Comerç de Tarragona, c/ Pau Casals nº 17 de Tarragona i que es desenvoluparà amb el següent

2.    Lectura memòries esportives de les seccions del Club de la temporada 2015-2016 a càrrec dels delegats de les Seccions.

3.    Lectura i aprovació, si s’escau, del balanç de l’exercici 2015-2016.

4.    Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost del Club per a l’exercici 2016-2017.

5.    Modificació dels Estatuts Socials.

6.    Situació patrimonial PMU 34. Apoderaments especials.

El Nàstic es proclama campió de la Copa d’Espanya de conjunts14-11-2016

Les gimnastes Sèniors Absolutes del Club Gimnàstic s’han proclamat campiones de la Copa d’Espanya de conjunts i s’han endut la medalla d’or cap a Tarragona amb una actuació memorable i davant de 5.000 espectadors al Pavelló Pisuerga de Valladolid.

El conjunt, format per Marta Martín, Ainhoa Sànchez, Ivet Canela, Aina Perramon, Ariadna Morell i Adriana Pinilla, i entrenat per Gisela Camarero, amb 5 cintes, ha fet una actuació amb moltíssima dificultat que ha ratllat la perfecció i ha superat el potent Club Gimnasia Rítmica Dos Hermanas sevillà, que ha estat 2n; i el Torrejón de Madrid, que ha estat 3r.

La Copa d’Espanya, també anomenada Copa de la Reina, és una competició de màxim prestigi i nivell estatal, on només participa el campió de cada comunitat autònoma. El Nàstic, que es va classificar com a campió català, ha hagut de competir contra els 11 millors campions autonòmics, entre ells, els ja anomenats Dos Hermanas, de Sevilla, i Torrejon, de Madrid, però també amb clubs de prestigi com el Donosti, que ha estat quart, el Praxis de les Illes Canàries, cinquè, i un dels favorits, el conjunt local de Valladolid, que ha estat sisè.

Per assolir aquest èxit, les gimnastes han seguit un pla específic de treball des del mes de gener amb 5 dies setmanals d’entrenament, una única setmana de descans a l’estiu, i una rigorosa preparació física i tècnica per part de les entrenadores del Club. El pla d’entrenaments programats s’aproxima als de les gimnastes professionals i aquesta bona feina s’ha vist ara recompensada amb aquest meritori títol. La gran qualitat de les gimnastes, el treball de l’equip tècnic d’entrenadores i una bona gestió de la direcció esportiva de la Secció han fet possible que el Nàstic s’endugui per primer cop aquesta Copa tan prestigiosa a les seves vitrines. Un èxit que reafirma el bon treball del Club amb la Gimnàstica Rítmica.

També cal anomenar el conjunt Junior, que va ser present a la final de la seva categoria com a campió català, però tot i tenir una molt bona actuació, no va poder estar en posició de medalles.

D’altra banda, conjuntament amb la Copa d’Espanya, s’ha disputat el Campionat d’Espanya Base. El Nàstic també hi ha tingut representació amb el Conjunt Cadet Base, actual Campió de Catalunya, que va actuar amb 3 pilotes i 2 cintes.