Patinatge artístic

CAMPUS ESTIU 2018 PATINATGE ARTÍSTIC01-08-2018

Ja estan obertes les inscripcions al Campus d'Estiu 2018 de Patinatge Artístic.

Places límitades.

Inscripcions i més informació a les oficines del Pavelló, tel. 977.215.103, o al mail pavello@gimnasticdetarragona.cat .

Imprès alta i informació Campus
INFORMACIÓ CAMPUS ESTIU 2018

PRIMER TROFEU D'INICIACIÓ DE NIVELLS D, A i CERTIFICAT12-05-2018

Aquest cap de setmana es celebrarà a Tortosa el 1r trofeu d’Iniciació de nivells D, A i Certificat. Les nostres patinadores Àngela Martínez i Noa Vázquez competiran dissabte pel matí en nivell Certificat, i les patinadores Clàudia Segura i Júlia Puertas,  el dissabte a la tarda en nivell A. Us desitgem que gaudiu del campionat.

LA MARIA MOLINERO JA COMPETEIX A CATEGORIES25-02-2018

El dia 25 de febrer, la nostra patinadora Maria Molinero, amb un exercici magnífic

va  superar la prova de nivell Certificat.

És la primera patinadora , en categoria,  que s’ha tret tots els nivells al nostre club.

Estem molt orgullosos de tot el que estem aconseguint.

Molt be Maria, ara a disfrutar de la nova etapa que tindràs competint en categories.

Maria Molinero ja té el nivell Certificat

FINAL D'INTERCLUBS 201720-01-2018

El dia 20 de gener de 2018, a Salou, es va fer la FINAL D’INTERCLUBS 2018, on van ser convocades  10 patinadores del nostre club, que van fer pòdium en els següents interclubs l’any 2017:

La Laia Figueroa, a Roda de Barà  i Gimnàstic, amb la categoria Cadet.

La Maria Molinero, a La Pobla de Mafumet, Vilaseca i Gimnàstic, amb la categoria Certificat.

La Noa Vazquez, a Constanti, amb la categoria Certificat.

La Julia Puertas, a Torredembarra, amb el Nivell A

La Claudia Segura, a la Pobla de Mafumet, amb el Nivell A

La Anita Melchiore, a Roda de Barà, amb el Nivell B.

La Elsa Garcia,  a Vila Seca, amb el Nivell D

El Xavier Olcina, a Vila Seca, amb el Nivell D.

La Mariona Gispert , al Gimnàstic, amb Nivell Mini

La Laia Moya, al Gimnàstic, amb el Nivell Mini.

Tots ells van fer una feina magnífica, i van tenir molts bons resultats. Des de aquí us animem a seguir així.

FESTIVAL DE NADAL 201723-12-2017

El dissabte, 23 de desembre el club Gimnàstic ha fet el seu festival de Nadal, han participat tots els patinadores i les patinadores de patinatge artístic, fent una feina extraordinària,  el festival ha sigut tot un èxit, i tots junts hem gaudit d’un mati ple de musica, balls i patins.

Al final tots els grups s’han donat el regal de l’amic invisible, ......  ha sigut un mati fantàstic.

Des de el nostre club us desitgem un molt Bon Nadal, i un feliç any Nou 2018.