Patinatge

ASSEMBLEA ORDINÀRIA- EXTRAORDINÀRIA DE SOCIS08-11-2017

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA ORDINARIA - EXTRAORDINÀRIA DE SOCIS

Es convoca als socis de l’entitat a l’Assemblea general que es celebrarà el dia 28 de novembre de 2017 a les 19:30h. en primera convocatòria i a les 20:00h. en segona, al Saló d’Actes de la Cambra de Comerç de Tarragona, c/ Pau Casals nº 17 de Tarragona i que es desenvoluparà amb el següent

2.    Lectura memòries esportives de les seccions de la temporada 2016-2017 a càrrec dels delegats de les Seccions.

3.    Lectura i aprovació, si s’escau, del balanç de l’exercici 2016-2017.

4.    Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost per a l’exercici 2017-2018.

5.    Aprovació, si s’escau, del nomenament de nous membres de la Junta Directiva i distribució de càrrecs.

COPA ESPAÑA DE FREESTYLE 2017 (2ª ETAPA)01-09-2017

La s instalaciones de patinaje del Club Gimnàstic de Tarragon,a acogerán los próximos dias 26  y 27 de agosto,  la segunda Etapa de la Copa  de España  de Freestyle 2017.

Será el evento de patinaje más importante de este año celebrado en nuestra Ciudad y se espera la participación de los mejores patinadores de esta modalidad.

Alojamiento oficial:  http://www.tarragonasuites.com
 (5% de descuento al hacer el check-in)

Información e inscripciones

CAMPUS ESTIU 2017 DE PATINATGE 01-08-2017

Ja estan obertes les inscripcions al Campus d'Estiu 2017 de Patinatge.

Activitats en anglès.

Places límitades.

Inscripcions i més informació a les oficines del Pavelló, tel. 977.215.103, o al mail pavello@gimnasticdetarragona.cat .

Full d'inscripció

11 podis en els Campionats de Catalunya de Freestyle16-05-2017

La secció grana segueix millorant la tècnica i els resultats en la disciplina del freestyle. El passat cap de setmana, cinc rollers grana van competir en la doble cita i van sumar fins a 20 podis per al Nàstic. 11 corresponents al Campionat de Catalunya i 9 al Trofeu Internacional de Barcelona Games.

En aquests campionats, organitzats pel Club Rodats i la Federació Catalana de Patinatge, la secció de patinatge en línia s’hi va presentar amb cinc joves patinadors, entre els quals també hi va ser el seu entrenador tècnic, Alvaro Morcillo. Paral·lelament a aquesta competició també s’ha celebrat el Trofeu Internacional Barcelona Games.

En aquesta cita es van poder veure diverses modalitats d’aquesta disciplina com son speep (on el patinador ha de passar els 20 cons a la màxima velocitat i sense tocar-ne cap), salts, battle, classic (coreografia individual amb música) i jam (coreografia en parella amb música).

Aquests han estat els resultats més destacats:

CAMPIONAT DE CATALUNYA

Judith Peñas (Júnior) – 1a en JAM, 2a en CLASSIC, 2a en SPEED i 3a en BATTLE

Lydia Latre (Infantil) – 1a en CLASSIC i 1a en JAM

Alvaro Morcillo (Sènior) – 1r en SPEED

Genís Martí (Juvenil) – 1r en SALTS

Jose Martínez (Infantil) – 1r en BATTLE, 1r en SPEED i 2n en SALTS

TROFEU INTERNACIONAL BARCELONA GAMES

Judith Peñas – 1a JAM, 3a SPEED i 3a CLASSIC

Lydia Latre – 1a JAM i 1a CLASSIC

Alvaro Morcillo – 3r SPEED

Genís Martí- 2n SALTS

Jose Martínez – 1r SPEED i 2n SALTS

Aquest any, i per tal de potenciar aquesta jove disciplina a la ciutat de Tarragona, el Nàstic celebrarà una jornada de La Copa d’Espanya de freestyle a les seves instal·lacions, que tindrà lloc els dies 26 i 27 d’agost i on s’esperen els millors esportistes del país.

Júlia Espín, 4a en Les 3 Pistes de França18-04-2017

La patinadora grana va extreure un magnífic resultat en la seva primera competició internacional, empatant amb la 3a classificada en la mítica competició de ‘Les 3 Pistes’ que anualment es celebra en tres circuits francesos diferents, on competeixen gairebé 1000 esportistes de tot el món.

La competició es va disputar els dies 15, 16 i 17 d’abril, competint a Pibrac, Valence d’Agen i Gujan, respectivament. Aquest trofeu ja ha superat les 30 edicions i la peculiaritat de competir en tres circuits diferents fa que s’hagi posicionat com una de les curses més importants del panorama internacional de patinatge de velocitat.

Aquesta ha estat la primera cursa internacional d’aquestes característiques en la qual s’ha desplaçat la secció del Nàstic i la seva representant ha estat la jove patinadora Júlia Espín, de categoria benjamí.

El primer dia es van fer les sèries classificatòries, on Júlia Espín ja va donar la gran sorpresa quedant 3a en la semifinal amb més de 50 participants i 6a en la final de la jornada inicial; en la seva segona actuació, a Valence, Júlia va lluitar de valent per aconseguir la segona posició; i l’últim dia va ser 4a. El bon treball i resultats obtinguts va permetre que es classifiqués 4a, empatada a punts amb la tercera. En aquest cas preval el resultat de l’ultima pista i va fer que no pogués pujar al podi. La jove patinadora nastiquera va fer una grandíssima actuació i va superar les expectatives amb les quals, tant ella com l’equip tècnic, havien viatjat a França.

Aquests resultats han estat molt ben valorats per part de l’equip tècnic del Nàstic que seguirà treballant per, a poc a poc, anar preparant més patinadors tant per competicions nacionals com internacionals. La propera cita dels alevins, infantils i juvenils del Nàstic serà el Campionat d’Espanya de pista a Lliçà.