Patinatge

ASSEMBLEA ORDINÀRIA- EXTRAORDINÀRIA DE SOCIS08-11-2017

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA ORDINARIA - EXTRAORDINÀRIA DE SOCIS

Es convoca als socis de l’entitat a l’Assemblea general que es celebrarà el dia 28 de novembre de 2017 a les 19:30h. en primera convocatòria i a les 20:00h. en segona, al Saló d’Actes de la Cambra de Comerç de Tarragona, c/ Pau Casals nº 17 de Tarragona i que es desenvoluparà amb el següent

2.    Lectura memòries esportives de les seccions de la temporada 2016-2017 a càrrec dels delegats de les Seccions.

3.    Lectura i aprovació, si s’escau, del balanç de l’exercici 2016-2017.

4.    Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost per a l’exercici 2017-2018.

5.    Aprovació, si s’escau, del nomenament de nous membres de la Junta Directiva i distribució de càrrecs.

12 podis repartits en Interlliga i el Trofeu José Durán22-10-2017

El passat 21 d’octubre es va disputar el Trofeu José Durán que puntuava per a la final de la Interlliga de Comunitats; lliga que disputen els millors clubs catalans, valencians, aragonesos i madrilenys. El Nàstic ha participat per primer cop en aquesta competició, on ha obtingut molt bons resultats.

En els podis de la Interlliga cal destacar:

Júlia Espín: 3a en benjamí
Carla Plana: 3a en prebenjamí
Liliana Camacho: 1a en categoria Màster
Alexandra Palos: 3a en categoria Màster

Pel que fa al Trofeu, on a banda de federats també participaven populars, els resultats destacats va ser per:

Federats:

Júlia Espín: 3a en benjamí
Liliana Camacho: 2a en Màster
Alexandra Palos: 3a en Màster

Populars:

Dana Giralt: 1a en aleví
Micaela Puig: 2a en aleví
Pau Ocaña: 3r en benjamí
Eric Rodríguez: 2n en infantil
Pau Tomàs: 3r en infantil

Dos podis en el 52è Trofeo Nacional Fiestas del Pilar15-10-2017

El Nàstic va participar amb 7 rollers, dels quals Liliana Camacho va pujar al primer esglaó del podi i Júlia Espín al segon.

La secció grana segueix agafant el ritme de competició per seguir batent records en el present curs esportiu 2017-2018. Aquest passat diumenge van participar en una de les cites amb més història del país, el Trofeo Nacional Fiestas del Pilar, que aquest any va arribar a l’edició número 52.

Amb una participació total de 400 patinadors federats del més alt nivell, el Nàstic va aconseguir els podis de Liliana Camacho, primera classificada en Máster; i Júlia Espín, segona en benjamí. També hi ha participat Carla Plana, Paula Espín, Ona Rodríguez, Ainoa Martín i Joel Martín.

COPA ESPAÑA DE FREESTYLE 2017 (2ª ETAPA)01-09-2017

La s instalaciones de patinaje del Club Gimnàstic de Tarragon,a acogerán los próximos dias 26  y 27 de agosto,  la segunda Etapa de la Copa  de España  de Freestyle 2017.

Será el evento de patinaje más importante de este año celebrado en nuestra Ciudad y se espera la participación de los mejores patinadores de esta modalidad.

Alojamiento oficial:  http://www.tarragonasuites.com
 (5% de descuento al hacer el check-in)

Información e inscripciones

Copa d’Espanya Freestyle 201724-08-2017

El Club Gimnàstic de Tarragona organitzarà per primer cop la segona fase de la Copa d’Espanya de Freestyle 2017. El dissabte i diumenge, el Pavelló del Club acollirà aquesta prova nacional amb la participació de 118 patinadors  amb gran nivell de Freestyle.

El Nàstic segueix apostant per aquesta jove disciplina que, a dia d’avui, ja ha organitzat dos Campionats de Catalunya. Aquest any, organitzarà un esdeveniment de més envergadura on comptarà amb la participació dels millors patinadors estatals, entre els quals s’hi troben campions d’Europa i tops 10 mundials.

A més, el Club comptarà amb la participació de 6 joves patinadors grana, entre els quals està Judith Peñas, que va ser tercera als passats campionats estatals.

Els dos dies s’organitzaran per disciplines. Dissabte es faran les activitats de Derrapatges, Speed Slalom, Clàssic i Jam, des de les 9 h del matí fins a les 22 h. I diumenge es diputaran les proves de Salts i Batlle, des de les 9 h del matí a les 18 h.

L’entrada al pavelló serà gratuïta, per tal que tots els aficionats puguin gaudir d’aquest gran espectacle esportiu. S’espera una gran expectació a les grades del Pavelló, ja que serà un dels esdeveniments més importants d’aquesta disciplina celebrats a Catalunya aquest any.