Pilota

I OPEN FRONTENNIS12-06-2017

El passat 10 de juny de 2017, hem organitzat, per primer cop, el 1er Open Frontennis de 2a categoria, amb la participació de 9 parelles.

Al finalitzar aquest, en la nova zona de picnic que hi ha a les instal·lacions del tennis, varem organitzar una barbacoa amb tots els participants.

MOLT AGRAÏTS PER LA VOSTRA ASSISTÈNCIA!

Fotografies

CAMPIONS DE CATALUNYA15-05-2017

EL NÀSTIC SE PROCLAMA CAMPEÓN DE CATALUNYA

En los frontones de Sant Fost se dirimían las distintas finales del Campeonato de Catalunya en las distintas modalidades de raqueta y en una de ellas, la que abría la jornada matinal,tenía lugar el partido que disputarían los clubes: Gimnàstic de Tarragona e Ind. Bac de Roda de Barcelona, con el título en juego de Campeones de Catalunya de tercera Categoría en la especiliadad de pelota preolímpica.

Por parte de los granates formaron Juan José Perroni y Jesús Dominguez para enfrentarse a los de Bac de Roda, Esteban Gómez y Jordi Rubio, en un encuentro con el título en juego y con ambos equipos ascendidos ya a la segunda categoría para la próxima temporada.

Comenzó el primer juego con los granates muy concentrados y fruto de ello fue el resultado conseguido a la finalización del mismo con un 15 a 7 favorable a Perroni y Dominguez.

Parecía que , a tenor de éste resultado, el segundo juego sería claramente de dominio granate, pero no fue así ya que Gómez y Rubio plantearon un juego sólido y con un marcador ajustado en todo momento hicieron emplearse a fondo a los granates, para anotarse el segundo y definitivo juego por un ajustado 15 a 13.

Así pues,Perroni y Dominguez,culminaban su temporada de debut en el Campeonato de Catalunya con el primer título que el Nàstic consigue en ésta modalidad..

Fotografies

ASSEMBLEA GENERAL SOCIS28-11-2016

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA ORDINÀRIA DE SOCIS

Es convoca als socis de l’entitat a l’Assemblea general que es celebrarà el dia 14 de desembre de 2016 a les 19:30h. en primera convocatòria i a les 20:00h. en segona al Saló d’Actes de la Cambra de Comerç de Tarragona, c/ Pau Casals nº 17 de Tarragona i que es desenvoluparà amb el següent

2.    Lectura memòries esportives de les seccions del Club de la temporada 2015-2016 a càrrec dels delegats de les Seccions.

3.    Lectura i aprovació, si s’escau, del balanç de l’exercici 2015-2016.

4.    Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost del Club per a l’exercici 2016-2017.

5.    Modificació dels Estatuts Socials.

6.    Situació patrimonial PMU 34. Apoderaments especials.

ASSEMBLEA GENERAL SOCIS03-12-2015

CONVOCATORIA D’ASSEMBLEA ORDINARIA DE SOCIS

Es convoca als socis de l’entitat a l’assemblea general que es celebrarà el dia 3 de desembre de 2015 a les 19:30h. en primera convocatòria i a les 20:00h. en segona al Saló d’Actes de la Cambra de Comerç de Tarragona, c/ Pau Casals nº 17 de Tarragona i que es desenvoluparà amb el següent

2.    Lectura memòries esportives de les seccions del Club de la temporada 2014-2015 a càrrec dels delegats de les Seccions.

3.    Lectura i aprovació, si s’escau, del balanç de l’exercici 2014-2015.

4.    Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost del Club per a l’exercici 2015-2016.

5.    Informe del president.

6.    Nomenament de Cèsar Pelícano com a nou Tresorer de Club.

7.    Projecte de les obres de les instal·lacions del tennis.

ESTADES D'ESTIU 201515-05-2015

El Club Gimnàstic de Tarragona organitza la 16a edició de les Estades del Nàstic. Els nens i nenes d’entre 6 i 14 anys podran gaudir des del 22 de juny al 28 d’agost d’un gran nombre d’activitats multiesportives a les instal·lacions del club.

Gaudeix de totes les seccions esportives grana: atletisme, tennis, gimnàstica rítmica i acrobàtica, patinatge en línia i artístic, futbol sala, tennis taula i pàdel.  A banda de classes de tecnificació, també hi haurà jocs tradicionals: escacs, iniciació a l’escalada, tallers d’arts plàstiques, iniciació a l’anglès, piscina i molt més!

L’horari és de les 9.00 a les 14.00 hores, a partir de 50€ la setmana, i per només 15€ més estaràs fins les 17.00 hores. Gaudeix del 5%de descompte a partir del 2n germà o a partir de la segona setmana. Oferim serveis d’acollida i menjador. Consulta preus i condicions al telèfon 977 290 915.