Tennis

OPEN DE TENNIS JUVENIL D'ESTIU 201813-08-2018

CIRCUIT JUVENIL D'ESTIU 2018

celebrarem a les nostres instal.lacions esportives del dia 13 al 18 d'agost del 2018

en categories, benjami, alevi, infantil, cadet i junior

inscripcions a: tennis@gimnasticdetarragona.cat

tancament d'inscripcions: 8 d'agost

obsequis per a tots els participants|

us esperem!!!

INSCRIPCIONS TANCADES

Ordre de joc, 16 d'agost
quadre junior masculi
quadre junior femeni
quadre infantil masculi play tennis
quadre infantil masculi
quadre cadet masculi play tennis
quadre cadet femeni
quadre cadet masculi
quadre benjami masculi
quadre benjami femeni
quadre alevi masculi play tennis
quadre alevi masculi
quadre alevi femeni
relaciķ inscrits

CARLES MŌDOL, NOU COORDINADOR DE L'ESCOLA DE TENNIS13-07-2018

Carles Mòdol, nou coordinador de l'escola de tennis del Club Gimnàstic.

El nou coordinador esportiu de l'Escola de Tennis del nostre club, s'incorpora substituint a Mario Toribio.

Carlos Mòdol té una llarga trajectòria en escoles de tennis i pàdel. En aquest cas, arriba procedent del CN Lleida i ha estat l'encarregat de donar-se a conèixer davant el pares i mares dels nens i nenes que habitualment entrenen i competeixen a les pistes de tennis de les nostres instal.lacions.
Aquest acte ha assistit el President del Club, Sr. Josep M. Andreu, el delegat de la secció, Sr. Pau Estebanell i el gerent del Club Sr. Sergi Ferrer

MULLA'T 201807-07-2018

MULLA'T 2018

La piscina del Club Gimnàstic va tornar a acollir una nova edició solidaria del Mulla’t per l’esclerosi múltiple. El tradicional bany va ser l’activitat estrella en una jornada que va comptar amb la participació del president Josep Maria Andreu.

El Gimnàstic de Tarragona continua col·laborant en una jornada especialment assenyalada en el calendari social de l’any. La finalitat, recaptar el màxim de fons possibles per combatre l’esclerosi múltiple, malaltia que malauradament afecta a un gran nombre de persones.

Les activitats programades es van iniciar a les 9 hores i es van perllongar fins passat el migdia. Cal destacar la participació de la colla castellera Xiquets de Tarragona, que un any més també es van sumar a la causa fent un pilar i desplegant la bandera del Mulla’t.

Fotografies

NIT SOCIAL DE PĀDEL07-06-2018

NIT SOCIAL DE PÀDEL

la celebrarem el dia 29 de juny de 2018 a les 20h.

Americana per equips, (mínim 3 partits) sopar de barbacoa en les nostres instal.lacions, amb regal d'una samarreta, beguda i sortejos entre tots els participants.

Preu 20€ per persona

data limit inscripció el 26 de juny

mes informació: Matias 676896939

Us esperem!!!