Tennis taula

SETENA ETAPA

En la temporada 2000/2001, hi ha un canvi en la directiva de la secció, sortint d’aquesta en Ramón Banús i agafant la nova direcció en Guillem Santiago. Aquests canvis es van fer en una delicada situació, donat que coincidint amb el play-off d’ascens a Segona A de la  Secció de Fútbol del Club Gimnàstic, la Secció de tennis de taula va ser desallotjada del seu local, situat sota el gol de mar del Nou Estadi, degut a l’al·luminosi que presentava la grada.

El Local de la Secció de Tennis de Taula va ser reubicada temporalment a la Antiga Universitat Laboral, lloc que va ocupar fins el juny de 2006, i va provocar una devallada en el nombre de socis, la qual cosa va fer que encara amb menys mitjans donavenmés ganes de treballar hi havia per tornar  la Secció al més adalt de tot amb l’abans possible.

Sense gairebé mitjans, però gràcies a l’inestimable treball d’en Jaume Ferré, entrenador i ànima de la Secció i d’en Guillem Santiago, nou president i ajudant de l’entrenador, juntament amb l’estimable suport dels socis de tota la vida, poc a poc s’aconsegueix tonar al lloc on es mereixia La Secció i el Club.

En la  campanya 2005/2006 es va aconseguir fites tant importants com quedar líders de la Lliga catalana Sènior (ve a ser la 3a Nacional), pujant a la màxima categoria catalana: La Superdivisió d’Honor (*). Pujar a la Segona Divisió Estatal amb jugadors de la cantera del club, com en Josep Pajuelo, Jordi Gázquez, Dani Algaba, Francesc Xavier Amorós o Ferran Perarnau, i que jugadors alevins com l’Enrique Vázquez  quedés campió en un Torneig Horitzó, a nivell català.

(*) En aquella temporada, la FCTT establia un nou sistema de lligues catalanes (Superdivisió d'Honor i Divisió d'Honor Catalanaque permetia deixar jugadors estrangers i jugadors de categories superirors. D'aquesta manera, desapareixia per uns anys la 3a Nacional.

Cal destacar, que es guanyaren vàries lligues provincials de 1ª categoria des de l’any 2001. A més a mésquedava segon molts anys el nostre filial, el Club Tennis Taula Tarragona, i fent la fase d’ascens a primera categoria amb el segon filial, el Club Maginet.

Tanmateix s’han guanyat diversos campionats individuals i de parelles, tant a nivell sènior com de categories inferiors.

En Jaume Ferré cada vegada treballa més amb nens i nenes que van progressant poc a poc, sense descuidar tampoc la seva educació ni el respecte per les persones rivals, el nostre esport i el nostre Club, cosa de la que procuren tenir cura.

La fita més important que s'havia marcar era: aconseguir que més nens i nenes practiquessin el nostre esport i portessin el nom del Nàstic el més lluny possible. Així com, el de mantenir la nostra nova categoria de Segona Divisió Estatali amb un futur poguer pujar a 1ª divisió Nacional, seguint la nostra filosofia de jugadors de cantera.

Tal i com hem indicat abans, al juny de 2006 la Secció es va tenir que traslladar novament, sent reubicada actual i provisionalment al CEIP Sant Sebastià dels Pallaresos, que gentilment ens ha cedit el seu gimnàs per a continuar amb la nostra activitat.

Tanmateix ja s'estava treballant al Club en el nou i definitiu local de la Secció , que quedarà finalment ubicada a les instal·lacions del Club,  a la Partida Bulladera, retornat així, i definitivament al seu lloc, i que s'esperava que estés enllestit per a la propera temporada.

Actualment, l’equip de segona Nacional i el de Superdivisió Catalana competien dignament en les seves respectives lligues, assegurant gairebé la permanència i intentant reptes més imporants.

L’equip de la lliga provincial de primera categoria era l'actual líder, i l’equip de la Lliga catalana d’edats anava en segon lloc, amb opcions ascendir a la primera categoria.

Cal destacar que la cantera estava donant els seus fruits poc a poc, i hi havia jugadors benjamins, alevins i infantils entre els més improtants de Catalunya, i jugadors com l'aleví, Albert Rullamb presència en L’Estatal de Valladolid, on només hi participen els 35 millor jugadors d’Espanya de cada categoria

Degut a que el CEIP Sant Sebastià dels Pallaresos van fer una línia nova d’estudis, i per falta d’espai.  Al juny de 2007, el Club es va tornar a veure obligat a canviar de local, mudant-se al IES Collblanc de la Canonja, gràcies, principalment, a l’ajuda de Josep Amorós, pare del soci i jugador Francesc-Xavier, professor d’aquest IES, i de Sebastià Gilart, també professor de l’IES i delegat de la Secció d’Atletisme del Club Gimnàstic, que van fer força, junt am el director de l’IES, per a que el claustre de professors donés el vist-i-plau a poder jugar al gimnàs d’aquest Institut.