Tennis taula

ASSEMBLEA GENERAL SOCIS28-11-2016

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA ORDINÀRIA DE SOCIS

Es convoca als socis de l’entitat a l’Assemblea general que es celebrarà el dia 14 de desembre de 2016 a les 19:30h. en primera convocatòria i a les 20:00h. en segona al Saló d’Actes de la Cambra de Comerç de Tarragona, c/ Pau Casals nº 17 de Tarragona i que es desenvoluparà amb el següent

2.    Lectura memòries esportives de les seccions del Club de la temporada 2015-2016 a càrrec dels delegats de les Seccions.

3.    Lectura i aprovació, si s’escau, del balanç de l’exercici 2015-2016.

4.    Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost del Club per a l’exercici 2016-2017.

5.    Modificació dels Estatuts Socials.

6.    Situació patrimonial PMU 34. Apoderaments especials.

ASSEMBLEA GENERAL SOCIS03-12-2015

CONVOCATORIA D’ASSEMBLEA ORDINARIA DE SOCIS

Es convoca als socis de l’entitat a l’assemblea general que es celebrarà el dia 3 de desembre de 2015 a les 19:30h. en primera convocatòria i a les 20:00h. en segona al Saló d’Actes de la Cambra de Comerç de Tarragona, c/ Pau Casals nº 17 de Tarragona i que es desenvoluparà amb el següent

2.    Lectura memòries esportives de les seccions del Club de la temporada 2014-2015 a càrrec dels delegats de les Seccions.

3.    Lectura i aprovació, si s’escau, del balanç de l’exercici 2014-2015.

4.    Lectura i aprovació, si s’escau, del pressupost del Club per a l’exercici 2015-2016.

5.    Informe del president.

6.    Nomenament de Cèsar Pelícano com a nou Tresorer de Club.

7.    Projecte de les obres de les instal·lacions del tennis.

NASTIC "A" Campió de la COPA TARRAGONA18-05-2015

Aquest divendres va tenir lloc la fase final de la Copa Tarragona, els 4 millors equips d'aquesta competició es donaven cita a Almoster on es van poder veure uns partits de tennis taula de molt bon nivell.

El primer equip del Nàstic compost per Josep Pajuelo, Xavi Vizcaino, Marc Lari i Alfredo Vazquez ( tant el Marc com l'Alfredo finalment no han arribat a debutar en la competició ) van superar anteriorment als equips de Reus "C" i Tarraco "C" en les eliminatòries anteriors que s'han disputat en les jornades de descans de les lligues regulars.

Resultats Semifinals     NASTIC "A"   3   -   TARRACO "A"    2

Josep Pajuelo - Enric Casadó    3-0

Xavi Vizcaino - Albert Masip       1-3

Vizcaino / Pajuelo - Masip / Casadó     2-3

Xavi Vizcaino - Enric Casadó     3-2

Josep Pajuelo - Albert Masip     3-2

Resultats Final       NASTIC "A"   3   -   ALMOSTER "A"   2

Josep Pajuelo - Sergi Ciurana    1-3

Xavi Vizcaino - Marc Piñol           3-0

Vizcaino / Pajuelo - Piñol / Ciurana 1-3

Xavi Vizcaino - Sergi Ciurana     3-1

Josep Pajuelo - Marc Piñol         3-1

ESTADES D'ESTIU 201515-05-2015

El Club Gimnàstic de Tarragona organitza la 16a edició de les Estades del Nàstic. Els nens i nenes d’entre 6 i 14 anys podran gaudir des del 22 de juny al 28 d’agost d’un gran nombre d’activitats multiesportives a les instal·lacions del club.

Gaudeix de totes les seccions esportives grana: atletisme, tennis, gimnàstica rítmica i acrobàtica, patinatge en línia i artístic, futbol sala, tennis taula i pàdel.  A banda de classes de tecnificació, també hi haurà jocs tradicionals: escacs, iniciació a l’escalada, tallers d’arts plàstiques, iniciació a l’anglès, piscina i molt més!

L’horari és de les 9.00 a les 14.00 hores, a partir de 50€ la setmana, i per només 15€ més estaràs fins les 17.00 hores. Gaudeix del 5%de descompte a partir del 2n germà o a partir de la segona setmana. Oferim serveis d’acollida i menjador. Consulta preus i condicions al telèfon 977 290 915.

2014/15: El 1a Nacional consumeix una cruel derrota a casa15-03-2015

Gimnàstic 3 – Els Amics de Terrassa 4

Els granes venien d’una ratxa de dues victòries com a locals, i un cop més tornaven a jugar al Pavelló del Club Gimnàstic, enfront rebien el 4t classificat de la lliga, Els Amics de Terrassa on l’enfrontament de l’anada va ser clar color egarenc. La novetat de la jornada era la baixa de l’Alfredo Vázquez que era coberta per l’infantil, Enric Rodríguez.

Els tarragonins decidits en emportar-se l’encontre, van anar a per totes; aconseguint sempre estar per davant en el marcador: Xavi Vizcaino avançava els locals derrotant per 3-0 a Oscar Campos (1-0), però l’Enric cauria pel mateix resultat sobre Ignasi Martínez (1-1). Els 3r grana, Marc Lari, guanyava per 3-1 a Andrés Tarrassó (2-1) però el base dels egarencs feia de nou l’empat sobre el capità tarragoní, Vizcaino, en superar-lo en 3 jocs (2-2).  De nou, els locals s’avançaven, Lari, guanyava per 3-0 a Campos (3-2). A tan sols un punts de sumar un nou triomf, Rodríguez va plantar cara a Tarrassó, però aquest últim va emportar-se la partida per 1-3 i es situava el 3r empat en el marcador (3-3).  Així doncs, la partida del dobles, 7a de l’encontre havia de resoldre el guanyador de l’enfrontament; per part local comptava amb Lari/Vizcaino, mentre per part visitant, Martínez/Campos. El 1r i 3r joc va ser pels tarragonins, mentre el 2n i 4t pels egarencs. En el cinquè i definitiu joc, Lari/Vizcaino van tirar endavant amb el canvi de camp favorable per 5 punts a 4 i arribant amb 9-7 a favor el marcador, però els visitants no havien tirat la tovallola i no es van enronsar ja que no només d’aconseguir empatar a 9, sinó que van clavar forçosament els dos posteriors punts  adjudicant-se el triomf per 9 punts a 11 i deixant els tarragonins el triomf a la mel dels llavis (3-4).

Una derrota que condemna el Gimnàstic a confiar en les matemàtiques per sortir de les posicions de descens ja que el seu rival directa, Son Cladera de Mallorca va guanyar el seu enfrontament i deixa a 2 victòries la permanència. Per la següent jornada, els granes es desplaçaran a la pista del 3r classificat, Vic.

Acta (J18) entre Club Gimnàstic vs Els Amics de Terrassa:

Resultats de 1a Nacional Grup 3 – Jornada 18:

PrèviaEnfrontaments 19a Jornada

2014-15: 1N G3 - Resultats i Classificacio