Tennis

XIX OPEN SETMANA SANTA16-02-2018

XIX OPEN DE SETMANA SANTA

Del 26 de març fins al 1 d'abril, aquesta secció, organitza el tradicional OPEN DE SETMANA SANTA, en la seva XIX edició.

En categories: Benjamí, Aleví, Infantil, Cadet i Absolut masculí i femení, en campionat individual i dobles.

Data límit inscripció: 23 d'abril

inscripcions al mail de la secció: tennis@gimnasticdetarragona.cat

SORTIDA CONDE DE GODO 201809-02-2018

SORTIDA CONDE DE GODO 2018

Un altre any, programem la sortida al torneig "Conde de Godó 2018", que es jugarà en el RCT Barcelona

realitzar el dijous 26 d'abril

sortida del parking del Club a les 8.30h

tornada (aproximadasobre les 20 h

Preu: 70€  inclou el viatge amb bus i l'entrada

el 10 primers nens apuntats tindran un obsequi

inscripcions i pagament en les oficines de la secció

Data límit el 23 de febrer

Torneig Express de tennis24-01-2018

👏🎾🔝Gran jornada de tennis al torneig express de l'escola d'adults @tennispadelnastic juntament amb @escola_tennis_monterols. Gràcies a tots! Tornarem @margajove

Torneig Express de pādel24-01-2018

Èxit total al Torneig Pàdel Express a càrrec de Matías Brazzola i Paco Sánchez!
🎾+🍖#pàdelnastic

SOPAR DIADA DEL PĀDEL DE TARRAGONA22-01-2018

El passat 20 de gener,va tenir lloc com cada any, el Sopar-Diada del Pàdel de Tarragona, organitzat per la Federació Catalana de Pàdel, al Hotel Gran Palas de la Pineda.

Durant la gala, es va realitzar l'entrega de trofeus del Màster Provincial i de la lliga catalana.

El Club Gimnàstic va assistir per recollir el premi per l'ascens de l'equip femeni a 3a. categoria.

En representació de tot l'equip, hi eren les integrants del mateix: Monica Brasero i Ana M. Garcia, els nostres entrenadors: Matias Brazzola, Paco Sanchez , Alejandro Garcia, el delegat de la secció: Sr. Pau Estebanell i el coordinador general del Club Sr. Sergi Ferrer.

Fotografies