Tennis

HOMENATGE AL NOU ESTADI24-04-2018

Dissabte tota la secció del #tennisnastic va rebre un petit homenatge al #nouestadi del @nastictarragona

GALA DEL TENNIS PROVINCIAL23-04-2018

El #tennisnastic a la 33a Gala del tennis a Tarragona. Felicitats al team #tennisnastic per les fites aconseguides al 2017!

Fotografies

Claudia Sole, signa per la Tennessee State University17-04-2018

Claudia sole, signa amb @tsu_tennis Tennessee STATE Univesity.

L'actual jugadora de l'equip absolut, i alumna de l'escola de competició del @tennispadelnastic ha firmat amb la TENNESSEE STATE UNIVERTISTY. D'aquesta forma Clàudia Solé posa rumb a EE.UU a gaudir una d'una bona etapa tennística al continent americà. La universitat está situada a Nashville, United State. Claudia Solé, és la primera jugadora del club gimnàstic en gaudir d'aquesta experiència. Felicitats @claudiasole_ #tennisnastic

XIX OPEN SETMANA SANTA01-04-2018

XIX OPEN DE SETMANA SANTA

Del 26 de març fins al 1 d'abril, aquesta secció, organitza el tradicional OPEN DE SETMANA SANTA, en la seva XIX edició.

En categories: Benjamí, Aleví, Infantil, Cadet i Absolut masculí i femení, en campionat individual i dobles.

Data límit inscripció: 22 d'abril

inscripcions al mail de la secció: tennis@gimnasticdetarragona.cat

INSCRIPCIONS TANCADES

COMUNICAT SUSPENSIÓ PARTITS JORNADA FINALS

31 DE MARÇ 2018.

Tarragona a 31 de març de 2018.

Us comuniquem a tots els jugadors de la jornada de les finals de dissabte, que degut a les fortes ratxes de vent en el transcurs de la jornada de finals ( 31 de març) tots els partits que estaven en joc s’acabaran de disputar el diumenge  a les 9h.

Comunicat Finals

Fotografies

LLIGA SOCIAL ABSOLUT - HIVERN 201801-03-2018

LLIGA SOCIAL ABSOLUT - HIVERN 2018

Comença la Lliga social d'hivern 2018, amb 41 participants.

us recordem que:
  1. Els partits es disputaran a 2 sets, en cas d’arribar a empat a 1 set  es farà un joc decisiu o tiebreak ( a 7 punts).  Els partits no tenen limitació de temps, es disputaran fins a la finalització del mateix, és necessari anunciar en l’oficina o al personal de manteniment  el tipus de partit que es realitza per evitar problemes d’ocupació de pistes, i recollir les pilotes per jugar (aquestes les heu de retornar a la finalització)
  2. No es podran disputar més de dos partits de lliga simultàniament dintre de l’horari de l’escola de tennis , per tal d’evitar una ocupació excessiva de les pistes.
  3. Quadres, classificació i resultats s'ha habilitat la pagina web per consultar-ho:   http://Www.todotorneos.com/torneo/torneosmain.php?torneo=261365