Tennis

CAMPIONATS CAP DE SETMANA23-02-2018

Equipos de pādel19-02-2018

este sábado alrededor de las 10 hs y hasta pasadas las 13 hs , integrantes , tanto del equipo femenino como masculino , fueron acudiendo a nuestras instalaciones , a recoger la camiseta con la que afrontarán la próxima temporada de Liga y por supuesto entrenar para dicha competición y por supuesto , siempre , para pasar un gran rato jugando a lo que nos gusta...el Pàdel!

SOPAR DIADA DEL PĀDEL DE TARRAGONA22-01-2018

El passat 20 de gener,va tenir lloc com cada any, el Sopar-Diada del Pàdel de Tarragona, organitzat per la Federació Catalana de Pàdel, al Hotel Gran Palas de la Pineda.

Durant la gala, es va realitzar l'entrega de trofeus del Màster Provincial i de la lliga catalana.

El Club Gimnàstic va assistir per recollir el premi per l'ascens de l'equip femeni a 3a. categoria.

En representació de tot l'equip, hi eren les integrants del mateix: Monica Brasero i Ana M. Garcia, els nostres entrenadors: Matias Brazzola, Paco Sanchez , Alejandro Garcia, el delegat de la secció: Sr. Pau Estebanell i el coordinador general del Club Sr. Sergi Ferrer.

Fotografies

MASTER PROVINCIAL DE PADEL03-01-2018

Neus Gonzalez i Albert Freixas classificats pel Màster Provincial de Pàdel. Felicitats 👏👏#padelnastic

TORNEIG GLOBAL CANALLA TOUR19-12-2017