Tennis

5č CIRCUIT PROMESES - AD Hostels Tarragona - GIMNASTIC DE TARRAGONA 201813-11-2018

5e CIRCUIT PROMESES - AD Hostels Tarragona

Club Gimnàstic de Tarragona

Durada - Del 6 al 28 d'octubre

Preu - 14€

Inscripció Oberta - Per a formalitzar l'inscripcio, cal registrar-se previament en el web   www.fctennis.cat   mitjançant nº llicencia i contrasenya.

Tancament Inscripcio - 1 d'octubre

Sorteig -   2 d'octubre

Quadres - 3 d'octubre

Ordre de joc - Dimecres, no abans de les 13 hrs

AVÍS IMPORTANT:

Totes les finals de les proves Consolació es jugaran dissabte, 17 de novembre a les 12 hrs.

L'entrega de trofeus de les proves Consolació es farà a continuació.

Ordre de Joc Finals Consolaciķ, 17 de Novembre
Consolacio Alevi Femeni
Consolacio Junior Masculi
Consolacio Junior Femeni
Consolacio Infantil Masculi
Consolacio Infantil Femeni
Consolacio Alevi Masculi
Junior Masculi
Junior Femeni
Infantil Masculi
Infantil Femeni
Alevi Masculi
Alevi Femeni

PRESENTACIĶ 2Ē TEMPORADA LLIGA GENUINE SANTANDER 2018/19 - CLUB GIMĀSTIC DE TARRAGONA13-11-2018

El proper divendres, 16 de noviembre, a les 19:30 hrs. es presentarà al Nou Estadi la segona temporada de la Liga LFP Genuine Santander que aplega 18 equips de Primera Divisió i 22 de la segona. Entre ells hi figura l’equip del Gimnàstic de Tarragona. Es per això que, des de les màximes instàncies del Club Gimnàstic de Tarragona, ens convoquen a totes les Seccions, i en especial, a l’Escola de Tennis a participar en aquest acte per fer-ne la máxima difusió.

Us convoquem, doncs, a  les 17:30 hrs  al club amb l’equipatge oficial del Nástic per fer-nos primer la foto oficial de tots els i les alumnes de l’Escola de Tennis 2018/19 i després anar a l’Estadi per fer pinya amb els nostres companys de l’equip Genuine. També esteu invitats tots els pares i mares, familiars i amics que vulgueu que pàrticipin d’aquest event.

Us hi esperem!!!!!

Arnau Santillana, Campiķ Absolut Masculí - CT Valls12-11-2018

Arnau Santillana, entrenador dels equips de competició de la Secció de Tennis del Club Gimnàstic de Tarragona, ha quedat Campió Absolut Masculí del Circuit Juvenil d'Hivern celebrat a les instal.lacions del CT Valls, després de guanyar al jugador Mario Ruz, tots dos jugadors del CT Reus Monterols, pel resultat de 6/2  6/0.

Enhorabona Campió!!!!

LLIGA COMARCAL - VETERANS +5012-11-2018

CT EL CATLLAR   1-4    GIMNASTIC DE TARRAGONA

Dissabte, 10 de novembre de 2018

Capità: Josep M. Burillo

RESULTATS

Individuals
Crescencio Jurado 0/6  0/6 Josep Manel Burillo
Josep Lluis Robles 7/5  1/6  11/9 Angel Revelles
Jordi Morla 1/6  2/6 Xavier Anglada
Artur Serra 0/6  1/6 Xavier Vilalta
Dobles
F. Caceres - A. Serra  1/6  2/6 Miquel J. Fernández - F. Sánchez

Enhorabona Campions!!!!

5č CIRCUIT PROMESES - AD Hostels Tarragona - GIMNASTIC DE TARRAGONA 201805-11-2018

Dissabte, 3 de novembre, es van jugar les finals del 5è Circuit Promeses 2018, campionat que pertany al Calendari Oficial de la Delegació Territorial de Tarragona de la Federació Catalana de Tennis. A continuació es va fer l'entrega de trofeus que va comptar amb la presència del Delegat de la Secció de Tennis del Club Gimnàstic de Tarragona, el Sr. Pau Estebanell, que va ser l'encarregat de guardonar als campions, les campiones i finalistes.

Enhorabona a tothom!!!!!

Fotografies